Toy Machine One of our permanent fans...

Image Description Louisville Kentucky to be exact.
Posted December 22nd, 2005 by the guy who doesn't do much of anything
HOLA...i would like to get one of those for christmas...hey talking about that...merry christmas to all of you there at TOY MACHINE...hahahahahah
chau
Posted By: fede from argentina again on December 23rd, 2005 at 03:07AM PST
that guy looks like a faggot. merry christmas to all, now go out and skate
Posted By: matt on December 23rd, 2005 at 08:16AM PST
Yeah I think Matt stated it there, that guy looks like a faggot. Cool tattoo though. I would rather have the Monster Pirate that is used for a deck graphic. Merry Christmas. Keep on skatin'.
Posted By: Master shake on December 23rd, 2005 at 10:08AM PST
hey are you reciving sponsor me videos?
iam currently working on mines.. and i lov toymachine skateboards the team thegraphics the boards its just great i lov this website too well...if u are receving videos...mine wont dessapoint.
Posted By: johnny henriquez on December 23rd, 2005 at 12:32PM PST
yeah, i want a tattoo of the monster. or turtle boy. my first actual board was a turtle boy 2001.
Posted By: tuff ghost! on December 23rd, 2005 at 03:15PM PST
I had two Toy Machine boards: Chris Senn and Ed Templeton... both with graphics by Margaret Kilgallen.

The Senn board was the first one I ever slid a handrail on.
Posted By: Phil on December 23rd, 2005 at 04:40PM PST
hey brooooo do you guys work out? and sponsor buff jar heads that like to freestyle roller skate sponsor me for watersking. oh no jk just lurk my art profile and lemme kno if it looks like crap or if your felin it.

www.myspace.com/artgarbage
Posted By: wonjun on December 23rd, 2005 at 06:22PM PST
yo guy with myspace. i vibe your art.i think you're what would happen if rich jacobs and andrew pommier had a love child. anyways good stlye and such and keep makein more stuff. you should try to get the tempster to give you a job at ruca makeing designs for shit or soemthing?
Posted By: blake on December 23rd, 2005 at 10:53PM PST
Mixing Star Trek and Toy Machine don't go. Oh well, LONG LIVE TOY MACHINE!!
Posted By: SHMO on December 24th, 2005 at 10:41AM PST
ive had like 8toy machines, i think its time for a tatto maybe bennet will ship me his damn board
Posted By: Izzy Trujillo from myspace, nebr on December 26th, 2005 at 01:19PM PST
sick!
Posted By: nicholas on December 27th, 2005 at 05:34AM PST
i think the guy just like aliens and found the pic on internet
Posted By: jesse on December 28th, 2005 at 10:52AM PST
i have that deck








hehe


got a turtle droog one for x-mas

hail toy
Posted By: i heart toy!!!! on December 29th, 2005 at 03:34PM PST
yo my name is jim
Posted By: jim on January 19th, 2010 at 07:58PM PST
Post A Comment for "One of our permanent fans..."
Name:
Comment:
Anti-Spam: